
Nämä nahkaiset korvikset eivät liikaa paina. Tummanruskea sävy
on juuri niin suklainen kuin pitääkin. Toinen puoli on vaaleampi,
mutta eihän se paljon näy. Laitoin nämä heti korviin.
Teenkö sullekin? Nahkaa on!
keskiviikko, 5. marraskuu 2008

Nämä nahkaiset korvikset eivät liikaa paina. Tummanruskea sävy
on juuri niin suklainen kuin pitääkin. Toinen puoli on vaaleampi,
mutta eihän se paljon näy. Laitoin nämä heti korviin.
Teenkö sullekin? Nahkaa on!
Kommentit